10 december 2009

Imorgon kväll blir det spännande, eller?

Imorgon är det final i Idol. Jag följer inte idol överhuvudtaget, men såg det förra fredagen när Tove blev utröstad. Jag tycker att de allra första avsnitten av idol är roligast, när alla möjliga ställer upp och vill vinna juryns gunst. Jag kan inte förstå att vissa personer ställer upp och gör bort sig rejält (vissa tror verkligen att de sjunger bra verkar det som).Personligen sjunger jag hellre än bra och jag sjunger inte speciellt ofta. Mer än för mina barn som fortfarande uppskattar när vi sjunger tillsammans.

Men imorgon kommer jag att titta på Idol för att följa Kristianstads hopp Calle Kristiansson. Jag såg faktiskt Calle på de allra första uttagningarna, när han inte titta upp överhuvudtaget. Jag måste säga att han utvecklats fantastiskt sedan jag såg honom då, men frågan är om det räcker till. Erik är en bra sångare uck underhållare , med en enorm scennärvaro. Men givetvis håller jag tummarna för Calle och önskar honom ett stort LYCKA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar