27 april 2009

Hälsovalschatt med sydsvenskans läsare


Chattade i eftermiddags med sydsvenskans läsare. Alltid roligt att med
medborgar- kontakter denna gång i form av chatt kopplat till sydsvenskan. Många frågor och intressanta. Önskar att jag deltagit lite aktivare i maskinskrivningen i skola. Det kallades faktiskt så, då det var innan datorerna fick fullt genomslag. Otroligt vad utvecklingen gått snabbt, det verkar som jag gick i skolan på stenåldern. Det var det kanske också, då jag gick ut gymnasiet 1991. Här är ett par bilder från när jag chattade. Bilderna är tagna av Christian Andersson. För er som vill läsa chattinläggen hittar ni dem här.
Utskicken till alla medborgare har nu gått ut och allt flöt på bra, ända tills sista omgången. Tyvärr blev det något fel i de utskicken och jag kan bara beklaga det inträffade. Jag är ledsen för den oro det skapat oss de människor som i flera år haft kontakt med ett visst ställe Läs artikel i tex Kristianstadsbladet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar